"The only thing you absolutely have to know is the location of the library" - Albert Einstein

miercuri, 30 august 2017

Mid-year freak out book tag


Hei dragilor! Da, ştiu, nu am mai postat de extrem de mult timp...sper să postez cât mai curând un articol..însă până atunci am răspuns unui tag, super drăgut care, sper să vă placă! Mulţumesc Denisei de la The fictional universe pentru nominalizare! Enjoy it!




1. Cea mai bună carte pe care ai citit-o până în acest punct al anului 2017?


Anul acesta m-am focusat mai mult pe serii decât pe cărţi stand-alone, dar voi spune primul volum al seriei căci el este cel ce a făcut ca aceasta să devină preferata mea so...Obsidian, primul volum al seriei Lux de Jennifer L. Armentrout.



2. Cea mai bună continuare (a unei cărți) citită în 2017?


După ce te-am pierdut de Jojo Moyes. Sinceră să fiu este şi singura continuare citită anul acesta şi deşi m-aş fi aşteptat să fie..nu ştiu...altceva, a fost drăguţică.


3. O carte nou lansată pe care nu ai citit-o încă, dar vrei neapărat?


Întoarcerea de Jennifer L. Armentrout. Deşi îmi doresc mai mult decât orice să o citesc acum, o păstrez pentru momentul în care termin seria Lux. Să nu fiu cu totul distrusă, mă refugiez în povestea lui Seth.



4. Cea mai anticipată lansare din a doua jumătate a anului?



Clar ultimul volum al seriei Lux. Cred că toată lumea îl aşteaptă sau cel puţin cei ce au citit cărţile. Îţi este imposibil să nu le adori şi să nu aştepţi cu nerăbdare continuarea.



5. Cea mai mare dezamăgire?


Agnes Grey de Anne Bronte. Voi ştiţi cât ador eu cărţile din literatura clasică şi voi ştiţi cât de mult le ador pe surorile Bronte. Ei bine ceea ce îmi place cel mai mult mi-a adus şi o mare dezamăgire. Eram super încântată când am început să o citesc, dar se pare că m-am lungit mult cu ea, deşi avea aproape 200 de pagini şi totodată necitind cu plăcere. Citindu-le pe surorile Annei, şi plăcându-mi enorm am avut aceleaşi aşteptări şi de la ea. Din păcate, pe mine cel puţin, cartea ei m-a dezamăgit.
Recenzia completă o găsiţi aici.



6. Cea mai mare surpriză?


Urgia şi zorile de Renee Ahdieh. După cum am spus şi în recenzia cărţii a fost o mare surpriză pentru mine să îmi placă această carte, citind foarte rar genul romance. Şi o voi recomanda oricui, ori de câte ori prind ocazia.
Recenzia completă o găsiţi aici.

7. Noul autor preferat (debutant sau nou pentru tine)?


Renee Ahdieh. Păi dacă mi-a plăcut cartea ei extrem de mult, a devenit şi noul meu autor preferat alături de celelalte două: Emily Bronte şi Jennifer L. Armentrout. 



8. Cel mai nou crush pe un personaj?


Khalid Ibn al-Rashid din Urgia şi zorile. Ce mi-a plăcut la el a fost că ştie să îşi recunoască greşelile şi nu îi este ruşine să o facă, dar şi că are o imensă tărie de caracter. Este genul personajului tăcut, tacit, înţelept şi un luptător desăvârşit. I love him ❤



9. Cel mai nou personaj preferat?


Rosemarie Hathaway din Academia vampirilor. Este exact aşa cum mereu am vrut să fie un personaj feminin. Este puternică nu este o bocitoare, ştie să se apere singură şi totodată să fie extrem de feminină când o face. Ar face absolut orice pentru a-şi apăra prietenii şi familia. Clar este personajul meu preferat.



10. O carte care te-a făcut să plângi?


Hoţul de cărţi de Markus Zusak. Absolut superbă această carte. O recomand din tot sufletul.
Recenzia completă o găsiţi aici.



11. O carte care te-a făcut fericită?


Love and gelato de Jenna Evans Welch. A fost cartea potrivită la momentul potrivit. În ciuda poveştii, ce are şi câteva secvenţe triste, această carte m-a făcut fericită. A fost o lectură uşoară, perfectă ca să te scoată din reading slump şi totodată să îţi ajungă la suflet.



12. Cea mai bună ecranizare a unei cărți pe care ai văzut-o anul ăsta?


Absolut tot. Este şi singura ecranizare văzută şi totodată este cea mai bună din câte am văzut până acum. Recomand atât cartea cât şi filmul căci sunt superbe.
Recenzia cărţii o găsiţi aici.


13. Recenzia preferată scrisă până acum?


Fantoma de la operă. Este prima mea recenzie şi este şi cea care îmi place cel mai mult. Am pus atât suflet în acea recenzie încât plângeam şi scriam (am scris-o imediat după finalizarea cărţii, de aici şi lacrimile). Pur şi simplu va fi mereu preferata mea atât pentru că am debutat cu ea cât şi pentru că acea carte mi-a plăcut extrem de mult şi am dat totul din mine când am scris recenzia.
Recenzia compltă o găsiţi aici.


14. Cea mai frumoasă carte pe care ți-ai cumpărat-o (sau ai primit-o) anul acesta?


Ziua în care am învăţat să zbor. Ador totul la ea, de la copertă, titlul, fir narativ...tot!
Recenzia completă o găsiţi aici.


15. Ce cărți trebuie să citești până la sfârșitul anului?


Am câteva cărţi ce trebuie să le citesc (unele apărute deja, altele nu) şi ştiu că se vor adăuga altele pe listă, dar sper să le citesc pe toate cele care mi le-am propus. Deci până la finalul acestui an vreau să citesc:

- Opoziţia de Jennifer L. Armentrout (volumul 5 al seriei Lux)
- Vocea lui Archer de Mia Sheridan
- Dincolo, Purgatorio şi Diabolic de Theo Anghel (Ultimele 3 volume ale seriei Am murit, din fericire)
- Shirley 1 şi 2 şi Vilette de Charlotte Bronte
- Întoarcerea de Jennifer L. Armentrout
- Şi mă întunec de Kristen White
- Născută din fum şi os 1 şi 2 de Laini Taylor


Acesta a fost tag-ul dragii mei! Sper că v-a plăcut şi de asemenea vă aştept răspunsurile în comentarii! Mai departe nominalizez (sperând că nu au făcut deja acest tag) pe Andra de la Aroma fericirii , Bea de la Mai mult decât cărţi, Anelly de la Pierdută printre cuvinte, Sorina de la Anny Reads and Rolls, Ana de la Far away from reality si pe Ştefan de la Cărţi zburătoare. Bye❤


                                                                                                                    -Vanya❤

2 comentarii:

Text Widget

Copyright © We Fall In Love With Books | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com