"The only thing you absolutely have to know is the location of the library" - Albert Einstein

joi, 10 august 2017

De ce să citești dilogia “Banda celor șase ciori”?



  Ca să nu vă răpesc prea mult timp cu introducerea, aici aveți câteva motive pentru care să citiți dilogia "Banda celor șase ciori" de Leigh Bardugo.




1.  Autoarea

Este scrisă de minunata scriitoare Leigh Bardugo, autoarea bestseller-ului Grisha.Ea s-a nascut la Ierusalim, a crescut în Los Angeles, a absolvit la Yale University, a lucrat în publicitate, în jurnalism, și cel mai recent, în makeup și efecte speciale.Are un scris impecabil, descrie minuțios fiecare întâmplare și de asemenea te face să simți că ești acolo, în mijlocul
acțiunii. Personajele sunt frumos construite, realiste și totodata, imperfecte. Pentru mine ăsta a fost un motiv pentru care să continui cartea.




2.  Narațiunea la persoana a III-a

  Cartea este scrisă la persoana a III-a, deși eu am o mică problemă cu asta, mi-am luat inima în dinți și am rămas plăcut surprinsă să văd că îmi place. Autoarea a ştiut perfect să folosească acest timp astfel încât să nu îţi îngreuneze lectura şi să te tragă în valurile paginilor care să te înghită întru totul. Eu zic că acesta este un motiv extrem de bun să citeşti cartea. Nu te feri de ea din cauza persoanei la care se povesteşte. Nici nu vei băga de seamă acest lucru. A avut grijă autoarea să fii mult prea prins/ă de poveste ca să te mai gândeşti şi la asta. :)



3.  Dinamica cărții

  Acest motiv serveşte de drept unui subiect destul de întâlnit şi anume: reading slump-ul. Îţi garantez că aceste cărţi nu te vor face să intri în reading slump datorită acțiunii şi a răsturnărilor de situaţie continue. Din contră, chiar te vor ține în priză și nu vei dori să le lași din mână până nu le termini. 



4.  Originalitate

  Subiectul este original, nu am mai citit vreo carte care să aibă ca idee un protagonist, ce se luptă să își construiască propiul imperiu prin toate tâlhăriile posibile si imposibile. Între timp el este plătit de către magnatul transporturilor maritime și membrul Consiliului Comercial kerchian să îi rezolve problema. Mai multe veți afla doar dacă citiți.




5.  Genul cărții

  Deși acțiunea este predominantă, printre filele cărți veți găsi atât picături de romantism, cât și crimă, extrem de frumos descrise de către autoare. Deci poate fi citită de oricine, căci are ceva pentru gusturile fiecărei persoane. 




6.  Ilustrații

  Cărțile au niște hărți minunate la început care te ajută să îți imaginezi mai bine locația personajelor și nu numai. Eu una ador ilustraţiile de orice fel în cărţi, dar am o slăbiciune enormă pentru hărţile de la începutul acestora. Ştiu că şi voi aveţi. E imposibil să nu vă placă.






7.  Pentru că trebuie

  Pentru că pur și simplu trebuie. Recomand această carte din tot sufletul meu, este o carte minunată care nu trebuie să vă lipsească din biblioteci și cu atât mai puțin din lista cărților citite. 



Primul volumul îl puteți cumpăra de aici, iar al doilea volum de aici

Sper că după ce ați citit aceste rânduri să doriți să citiți această dilogie. Sper că v-am fost de ajutor.

-Chris♡

0 Lasa un comentariu::

Trimiteți un comentariu

Text Widget

Copyright © We Fall In Love With Books | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com