"The only thing you absolutely have to know is the location of the library" - Albert Einstein

duminică, 9 iulie 2017

This or That Book Tag



Este prima dată când fac un tag şi sinceră să fiu mi se pare destul de interesantă această idee. Mulţumesc Anei de la Pierduta printre cuvinte pentru nominalizare! Tag-ul a fost creat de Ayunda de la Tea and Paperbacks!

Regulile sunt: 

  • menţionează creatorul tag-ului; 
  • menţionează blogger-ul care te-a nominalizat; 
  • alege o variantă de răspuns din cele două; 
  • dă tag altor persoane pentru a realiza şi ele acest tag.


Preferi cititul în pat sau în alt loc?




Deşi mi-ar plăcea să citesc mai mult în aer liber tot în pat parcă e mai bine :))


Personaj principal feminin sau personaj principal masculin?

Personajele principale feminine, căci, de obicei, mă regăsesc în ele, dar şi personajele principale masculine au parte de atenţia mea depina :))



Gustări dulci sau sărate?



Sărate, dar niciodată nu voi refuza ciocolata. :))


Trilogiile sau seriile alcătuite din mai multe volume?

Cu cât mai mult cu atât mai bine, nu? :)) Clar seriile alcătuite din mai multe volume sunt mai pe gustul meu. Mereu imi vine greu să mă despart de personaje :))


Naraţiunea la persoana I sau a III-a?

Deşi prin intermediul naraţiunii la persoana a treia poţi cuprinde mai bine sentimentele tuturor personajelor, prefer naraţiunea la persoana întâi. Îmi place să mă las surprinsă de restul personajelor.


Cititul în cursul nopţii sau în cursul dimineţii?


În timpul nopţii. Ziua mă cam bate timpul. :)


Librărie sau bibliotecă?

Librărie căci acolo sunt sigură că voi găsi cele mai noi apariţii, dar nu refuz nici să mă plimb printre rafturile unei biblioteci. 


Cărţi care îţi provoacă râsul sau cărţi care te fac să plângi?


Cărţile care te fac să plângi. Îmi place să mă mai sensibilizez uneori :))


Copertă albă sau neagră?



Sincer, nu contează atâta timp cât conţinutul este unul genial. Dar totuşi voi alege coperta neagră. Nu mă omor după culorile deschise :))


Roman psihologic sau de acţiune?

Acţiune. Îmi place ca totul să mă ţină în priză pe timpul lecturii. 




Şi cam acesta a fost tag-ul. Nominalizez mai departe pe Ana de la Far away from reality, pe Bea de la Mai mult decat carti, pe Iri de la I. Dantemis Revill si pe Alex de la Alex citeste si reciteste.

La treabă fetelor! Bye.❤

0 Lasa un comentariu::

Trimiteți un comentariu

Text Widget

Copyright © We Fall In Love With Books | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com