"The only thing you absolutely have to know is the location of the library" - Albert Einstein

joi, 13 iulie 2017

The Ice Cream Book Tag



Ok. Ziceam acum câteva zile că nu am mai făcut vreodată un tag şi că precedentul este primul? Uitaţi că a venit şi al doilea :))

Nu ştiu cine a creat tag-ul, nici persoana ce m-a nominalizat nu ştie, dar îi voi mulţumii ei pentru nominalizare. Aşadar, multumesc Iri de la I. Dantemis Revill pentru nominalizare. 


Voi menţiona diferite arome de îngheţată şi întrebări pentru fiecare. So...let's start!




Peanut butter: O serie foarte lungă pe care vrei să o citeşti, dar probabil n-o vei face. Şi de ce. 


Am văzut recent o postare pe facebook cu o serie ce conţinea 47 de cărţi. A shade of vampire se numea dacă nu mă înşel. Nu aş îndrăzni să mă apuc de ea sincer, cu toate că mă ispiteşte (e cu vampiri..cum să nu vrei să o citeşti? 😭 )...mi-e că o să devină plictisitoare sau prea clişeică şi o voi abandona...plus că este mult, mult prea lungă, oricât de obsedată aş fii eu de seriile lungi. :))



Chocolate: O carte/serie pe care ai vrea să o citeşti din nou şi din nou şi din nou…


Seria "Lux" fără nici un dubiu aş vrea să o recitesc la nesfarşit. Dar şi "Academia vampirilor" ocupă un loc destul de promiţător în lista seriilor ce le voi recitii.

PistachioO carte cu o copertă verde

Obsidian de Jennifer L. Armentrout :))


Strawberry: O carte de dragoste

"Me before you". Nu prea citesc cărţi de dragoste, cel puţin nu contemporane, dar asta chiar mi-a plăcut enorm de mult.


Lemon: O carte cu un final dezamăgitor
  
Nu cred că am citit vreo carte cu final dezamăgitor. De obicei mă conformez finalului dat de autor, fie că e ce m-am aşteptat sau nu. :)


Mint: O carte de copii care ţi-a plăcut

"Singur pe lume" de Hector Malot...este absolut superbă.


Vanilla: Cartea clasică preferată 

Oho...aici fără îndoială voi răspunde "La răscruce de vânturi" de Emily Bronte. Nu doar că este cartea mea clasică preferată, dar este şi cea care m-a introdus în lumea cititului. O recomand!


Whipped Cream: O carte foarte mare pe care ai citit-o cu adevărat rapid

Jane Eyre. Am citit-o în două zile deşi are aproape 600 de pagini. Mi-a plăcut extrem de mult. 


Acesta a fost tag-ul. Sper că v-a plăcut şi sper să răspundeţi şi voi la întrebări! Mai departe (sperând că nu au făcut deja acest tag) voi nominaliza pe Dweenie, Alex, Stefan, Ana si Anelly. Regulile sunt să spuneţi că nu ştiţi de cine este făcut tag-ul şi cine v-a nominalizat. 

Bye❤

0 Lasa un comentariu::

Trimiteți un comentariu

Text Widget

Copyright © We Fall In Love With Books | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com