"The only thing you absolutely have to know is the location of the library" - Albert Einstein

marți, 25 iulie 2017

Recenzie "Întoarcerea" de Theo Anghel (Am murit, din fericire #1)

Titlu original: "Întoarcerea"

Serie:
Am murit, din fericire


Autor: Theo Anghel

Gen: fantasy

Anul apariţiei: 2016

Număr pagini: 298

Editura: Quantum Publishers



Descriere: "Tânăra Oriana moare într-un accident, chiar în ziua nunții ei. Pentru oricine, acesta ar părea sfârșitul. Nu și pentru ea. Se întoarce ca recuperator de suflete, însă nu la vechea viață și familie, pentru care trebuie să rămână moartă, ci la una cu totul nouă. Răsfățul și confortul, considerate garantate mai înainte, se duc acum pe Apa Sâmbetei. Va trebui să lupte pentru a-i salva pe ceilalți, dar și pe sine. Apar noi prieteni, noi dușmani și… prima iubire?
Există viață după moarte? Unii vor spune că da, alții că nu. Dar există un răspuns la care cu siguranță nu v-ați gândit.
Există recuperatorii de suflete. Smulși din existențele lor, sunt aruncați în altele, neîntrebați de nimeni, fără să li se ceară acceptul. Trebuie doar să se supună legilor celor de Dincolo. Iar unii aleg răzvrătirea…"



Nu exagerez deloc când spun că este una dintre cele mai bune carţi fantasy pe care le-am citit până acum. Felul în care Theo povesteşte viaţa Orianei, înainte şi după moartea sa, te va atrage în mrejele ei, te va înlănţui şi nu-ţi va da drumul. Nu am putut lăsa cartea din mână până nu am finalizat-o. Sigur nici voi nu o veţi putea lăsa.

Originalitatea poveştii este unul dintre aspectele ce ar trebui total să te determine să te apuci de citit. Iar această originalitate se poate observa încă din descrierea cărţii. Dar ca să vă dovedesc cu adevărat această afirmaţie vă voi prezenta pe scurt povestea (fără a oferi spoilere, bineînţeles).

Povestită la persoana I, cartea debutează chiar cu gândurile Orianei. Aşadar facem cunostinţă cu aceasta, încă din primele rânduri: "Ma numesc Oriana. Am nouăsprezece ani fără câteva zile." Din păcate moare printr-un accident "dramatic", după cum ne spune ea, şi crede că până acolo i-a fost sortit să trăiască. Dar destinul are altceva plănuit pentru ea. 
Trimisă din nou pe Pământ (Chaos după cum îi spun cei de Dincolo) ea devine recuperator de suflete. Adică o persoană, reînviată, ce are menirea să salveze suflete, înainte ca acestea să cadă în ghearele morţii.  Un "job" destul de dificil, ce îi dă bătăi de cap la început, dar cu timpul totul va deveni parte din ea, iar să îi ajute pe ceilalţi va fi ceva la ordinea zilei.
Oriana trece prin multe aventuri de-a lungul cărţii. Una dintre cele mai marcante este descoperirea unui grup de recuperatori răzvrătiţi împotriva legilor de Dincolo. Cum va scăpa ea din ghearele lor, după ce este răpită de unul dintre ei şi care vor fi urmările aflării acestei informaţii le veţi afla doar dacă citiţi cartea.
Şi, bineînţeles veţi găsi şi dragoste aici. Şi nu doar faţă de cei pe care îi compătimeşte. Iubirea în toată splendoarea ei, extrem de frumos conturată de Theo.



După cum vă ziceam, cartea conţine de toate: creaturi deosebite, dramă, acţiune, dragoste, umor şi multe altele ce le veţi afla doar citind. Acţiunea este alertă, te ţine în priză la fiecare pagină, dar totodată, descrierea şi conturarea personajelor nu lipseşte.

Un alt aspect, ce m-a surprins plăcut, a fost locul în care se desfăşoară acţiunea. Nu m-am aşteptat ca aceasta să fie ţara aleasă de Theo şi chiar a fost o surpriză plăcută. O veţi afla şi voi doar lecturând cartea.

"Întoarcerea" este acel gen de carte ce te determină să îţi pui întrebări. Să îţi pui întrebări despre realitatea ta şi cea din jurul tău, despre ce urmează să se întâmple sau ce s-a întâmplat şi cum poţi influenţa asta. Îţi prezintă aspecte ale vieţii într-un mod fantastic, dar totodată, cât se poate de real. Iar răspunsurile la acele întrebări le vei afla doar citind, căci cheia pentru descifrarea lor se află printre paginile scrise de Theo.

Scurtă sau nu, recenzia nu am putut să o scriu până nu am terminat şi volumul doi şi credeţi-mă, dacă aş fi avut un volum trei, sau mai mult, nu aş fi scris-o până nu le finalizam pe toate. Merită dragii mei. Citiţi-o!!! Această carte nu trebuie să lipsească din bibioteca voastră, şi vă garantez că nici următoarele volume ale seriei. O recomand din tot sufletul, iar rating-ul este pe măsură.




                                                                                              Rating: 5/5











"Cei mai mulţi oameni sunt nefericiţi pentru că ignoră uşurinţa cu care pot ajunge să fie. Fericirea costă mult, întotdeauna mai mult decât pot sau sunt dispuşi să plătească. O întrezăresc cu ochi miopi de cealaltă parte a prezentului lor. Se află în lucrurile mult dorite, niciodată în cele avute deja."

"Se întâmpla uneori să primim lecţii tocmai de la persoanele de la care ne-am aşteptat cel mai puţin."

"Îmi tot venea în minte îndemnul lui Abel. Să mă detaşez şi să nu mai iau ca pe nişte chestiuni personale, cât se poate de intime, toate nenorocirile ce, inevitabil, aveau să răsară în calea mea, ca nişte buruieni blestemate, imposibil de stârpit. Nici nu ştiu dacă îmi doream să mă pot detaşa." 

"— Pe un prost vesel îl depistezi repede, dar pe unul întrovertit? Hă? Cum? Că ăla lasă impresia că-i un geniu neînţeles."




Mulţumesc editurii Quantum pentru exemplarul oferit şi pentru şansa de a citi o asemenea operă. Cartea o puteţi cumpăra de aici. Dacă aţi citit-o vă aştept cu drag părerile!! Bye.❤

                                                                                                                                                                - Vanya❤

4 comentarii:

  1. Woow❤ voiam să cumpăr cartea de mult timp dar am tot amânat-o, însă citind recenzia m-ai făcut foarte curioasă şi sper să o citesc cât mai repede

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merita!!!! Cat mai repede!!! Lectura placuta!!❤❤

      Ștergere
  2. Deși e simplă, recenzia ta e scurtă și la obiect. Și eu sper să citesc în viitor seria AMDF. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc si lectura placuta!!❤

    RăspundețiȘtergere

Text Widget

Copyright © We Fall In Love With Books | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com