"The only thing you absolutely have to know is the location of the library" - Albert Einstein

sâmbătă, 8 iulie 2017

Interviu: Teresa Wojcik


Nu am decât cuvinte de laudă la adresa ei. Este o plăcere să discuţi cu Teresa. O persoană extrem de sociabilă, prietenoasă...un om extraordinar, fără alte cuvinte. :))



1. Pentru început spune-mi câteva lucruri despre tine. Cine se ascunde în spatele pseudonimului Teresa Wojcik?

Despre mine... Încă sunt în perioada în care mă descopăr, așa că nu prea pot dezvolta un răspuns satisfăcător. De ceva timp nu se mai ascunde nimeni în spatele pseudonimului. În realitate sunt tot eu: aceleași pasiuni, temeri, dorințe. Aceeași eu. 😀


2. Cum şi când ţi-ai descoperit pasiunea pentru scris?

Citind, citind și iar citind... Și la șaisprezece ani (mai devreme sau mai târziu) prin intermediul Wattpad-ului și al oamenilor grozavi de acolo.








3. Îmi poţi descrie puţin experienţa ta pe wattpad? Când ţi-ai postat prima carte acolo, ai avut emoţii?

Surprinzător, dar nu. Nu îmi amintesc să fi avut emoții. Într-o oarecare măsură eram sigură că nu o să fiu băgată în seamă un timp. La început am scris doar pentru mine. Nici nu sunt sigură că știam cum funcționează Wattpad-ul la acea vreme. Apoi, treptat, am empatizat cu atât de multe persoane încât emoțiile au devenit inerente.


4. Ai avut emoţii la lansarea romanului "Căutând fericirea"? Ce ai simţit în momentul în care ţi-ai ţinut cartea în mână?

Oh, da. Categoric. Am avut emoții. Însă ceea ce face această emoție foarte specială și o diferențiază de celelalte e faptul că în acel moment nimic nu poate provoca aceeași fericire pe care ți-o oferă gândul că poveștile scrise de tine vor ajunge în mâinile unor oameni pe care poate că nu îi vei întâlni vreodată. Îmi place să trăiesc cu gândul că i-am ajutat, încurajat, inspirat în vreun fel și că am reușit totodată să le transmit această emoție aparte. Asta e pentru mine cel mai important.




5. Despre lansarea romanului "Ilegal" ce informaţii ne poţi oferii? Eu una abia astept să îl am. Vei face un tur al cărţii?

Ilegal este în curs de scriere și după cum mă știu când vine vorba de romane care – din păcate – nu se împart în trilogii sau dilogii, va mai dura ceva timp, pentru că va trebui să mă opresc cumva. Iar cu Raegan și Sebah îmi e cam greu să mă opresc din scris. Cu toate astea, planul inițial era să dezvolt câte un volum pentru fiecare dintre cei cinci frați Hank... dacă mă decid, tot se va întinde pe o perioadă lungă de timp. O să am mai multe detalii concrete după ce termin trilogia Căutând Fericirea. 😀




6. Dar ultimul volum din "Căutând fericirea" când va apărea şi va putea fi cumpărat? Aici vei face un tur al cărţii?

Știu că am tot spus că „în curând” și au intervenit lucruri neprevăzute care au dat totul peste cap, așa că acum prefer să spun: „nu știu, încă”. Nu știu dacă voi face un tur, dar în Constanța și în București cu siguranță ne vom vedea. ♥️


7. Cum ai reacţiona dacă ale tale cărţi vor fi traduse şi în alte limbi?

Probabil că emoția despre care vorbeam la a patra întrebare s-ar dubla. Sau tripla. :))


8. Ce alte pasiuni mai ai pe lângă scris şi citit?

Editarea copertelor pentru cărți, filmele, fotografia; de ceva timp sunt interesată și de atmosfera din televiziune... și multe altele. Nu îmi place când am prea mult timp liber, de aia caut mereu să am ceva de făcut.


9. Că tot veni vorba de filme, care este preferatul tău? 🙂

Oh, nu am doar unul...Am vazut de curand "Ceea ce ziua datoreaza noptii" si momentan asta e in top. :))Ar mai fi Restul e tacere (2007) si Closer to the Moon (2014).


10. Ai un motto după care te ghidezi în viaţă?

„Toate la timpul lor.”Ca verbele. :))


11. Care este autorul tău preferat? Dar cartea preferată scrisă de acesta?

Mi se pare foarte greu, la momentul actual, să am un singur autor preferat. Citesc orice îmi cade în mână și orice mi se pare interesant. De cele mai multe ori se întâmplă să îmi și placă. Autorul fiecărei cărți pe care o termin devine preferatul meu. :))Cel puțin o perioadă.


12. Şi pentru final ai un mesaj pentru cititorii tăi, cât şi un sfat pentru cei ce doresc să îşi publice creaţiile?

Le mulțumesc tuturor pentru că citesc ceea ce eu scriu, pentru că mă susțin și mă înțeleg, iar pentru cei care scriu și vor să își publice lucrările: nu renunțați, indiferent de ce spun sau cred alții. Aveți răbdare cu voi înșivă. ♥️



Mulţumesc Teresa, încă o dată, pentru şanşa de a cunoaşte o mică parte din lumea ta.

Acesta a fost interviul, dragii mei. Sper că v-a plăcut! Bye.❤

0 Lasa un comentariu::

Trimiteți un comentariu

Text Widget

Copyright © We Fall In Love With Books | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com