"The only thing you absolutely have to know is the location of the library" - Albert Einstein

duminică, 2 iulie 2017

Ce carti ne recomanda autorii romani?



Cu totii ii citim si de asemenea ii admiram. Autorii romani, bineinteles, contemporani, sunt extrem de indragiti de noi toti. Si totusi, ce ne-ar recomanda ei sa citim? Ei bine eu am aflat. Mai multor autori le-am pus aceeasi intrebare, la care am primit diverse raspunsuri care mai de care mai frumoase. Acestea sunt raspunsurile lor la intrebarea: "Ce carte romaneasca ne recomanzi? De ce?"



Teresa Wojcik: "Voi recomanda cu multă încredere romanul „Nostalgia pianului fără clape”, de Olivia Heartstorm (Mădălina Alexandru), care este în curs de publicare la editura Quantum Publishers. De ce? Pentru că această carte are toate ingredientele care ar putea-o include în categoria clasicelor, cu excepția evidentă că este scrisă în vremurile moderne în care trăim. Povestea dintre Charlotte și Ethan e unică în special prin abordarea Mădălinei – plină de pasiune, mister, suferință și vindecare reciprocă. Abia aștept să fie gata de răsfoit."



Livia Furia: "Recomand IREn de Sandra Coroian. de ce? pentru ca este o carte SF bine gandita si inteligent scrisa."



Raluca-Andreea Chiper: "Recomand Theo Anghel, Am murit din fericire pentru ca este o carte complexa care cuprinde acțiune, dragoste, lume fantastica, este un tot în unul. 😃"


Cristina Otel: "Buna! Sigur ca da, cu mare placere. Nu pot sa numesc o carte, dar o sa spun autorul, si anume Ana Manescu. Orice as spune despre cartile ei este putin. Parca scrie doar pentru a face din sentimentele mele un haos frumos. La un moment dat am spus ca. Nimic nu este real, dar totul este cât se poate de adevărat. Asta e proza Anei."

Leila Sandra Coroian: "Recomand : Acesta este trupul meu de Liviu Surugiu pentru ca eu consider ca este cel mai bun autor roman contemporan pana la ora actuala 🙂"



Corina Cindea: "Dintre autorii romani pe care i-am citit, cel de la care am citit cele mai multe carti este Rodica Ojog Brasoveanu. Imi plac foarte mult cartile politiste, iar cartile ei sunt minunate. Imi este greu sa aleg o carte anume, dar, daca trebuie sa aleg doar una, ar fi Cianura pentru un suras. Este prima carte scrisa de ea pe care am citit-o si m-am indragostit irevocabil. Imi place modul ei de a scrie si felul in care reuseste sa te tina in suspans pana in ultima clipa. De cate ori am inceput o cartea de-a ei, nu am putut-o lasa din mana pana cand nu am terminat-o."




Georgiana Sandu: "Recomandarea mea este o carte scrisa de Corina Cindea, o draga prietena si o scriitoare uimitoare. As recomanda tot ce a scris ea, dar preferata mea este, la ora actuala, Rebela. Mi-a intrat pe sub piele mai ales pentru ca se incadreaza in genul meu, in stilul meu de scris, iar persoanejele si actiunea sunt absolut delicioase. De la suferinta, ura, iubire si traume ale trecutului, e o poveste ce ne relaxeaza in prima faza, ca orice carte, dar in timp descoperim ca are si multe lectii de oferit."


Georgiana Vaju: "Crisina Nemerovschi , zilele noastre care nu vor mai fi niciodata.E completa. Are de toate. Umor, drama, dragoste. E usor de citit, nu te incurci in termeni simandicosi.Scrisul este lin, frazele sunt exact atat cat trebuie sa nu plictisrasca.Nu are descrieri lungi sa vrei sa dai cu ea de pereti.Plus de asta, e o poveste contemporana, potrivita zilelor noastre."

Silviu Urdea: "As recomanda Acesta este trupul meu - de Liviu Surugiu. Este o colectie de povestiri sf, fascinante."




Tu ce carti dintre cele recomandate de autorii nostrii ai citit?

2 comentarii:

  1. Mi-a plăcut mult ideea ta de a întreba alți autori❤ Chiar dacă am citit numai o carte dintre cele enumărate mi-ar plăcea mult să le citesc și pe celalalte❤

    RăspundețiȘtergere

Text Widget

Copyright © We Fall In Love With Books | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com