"The only thing you absolutely have to know is the location of the library" - Albert Einstein

vineri, 23 iunie 2017

Interviu: Livia Furia


O persoana extrem de draguta si sociabila, extrem de simpatica. Ea este una dintre acei autori ce stiu sa vorbeasca cu ai lor cititori si sa te faca sa te simti mandru ca ai avut ocazia sa vorbesti cu o persoana ca ea. Haideti sa o cunoastem impreuna mai bine pe Livia Furia, autoarea cartii Hotarul.


1. Spune-mi cateva lucruri despre tine. Cine se ascunde in spatele numelui Livia Furia?

Un medic veterinar cu prea mult timp liber uneori.


2. Cum ti-ai descoperit pasiunea pentru scris?

Sincer, nu mi-am descoperit-o. Într-o zi am vrut să scriu. Am scris o poveste scurtă care a fost bine primită de colegi, dar îndelung criticată de profesoara de limba română.


3. Ce viitoare cărți ai in plan de publicare?

Deocamdată aștept să apară Choice şi voi încerca o republicare a Hotarului, carte care nu a ajuns cu adevărat la cititori.


4. Cum ai reactiona daca ale tale carti ar fi traduse si in alte limbi?

O, aş fi în al nouălea cer. Traducerea într-o limbă de circulație (engleza de preferat) ar aduce cărțile sub ochii mai multor cititori. În plus, poți face altfel reclama unei cărți traduse. Exista site-uri care-şi oferă serviciile şi pe care mulți le recomanda.


5. Multi autori au o imaginatie fara limite, printre care te remarci si tu. A ta de unde izvorăște? Ai o sursa de inspiratie sau totul vine pe moment?

Mare parte din inspirația mea vine din visele pe care le-am avut de-a lungul timpului. Alta parte izvorăște din visarea cu ochi deschiși pentru care îmi fac întotdeauna timp.


6. Ce alte pasiuni secrete mai ai pe lângă scris?

Sincer, în momentul acesta nu mai am alte pasiuni. Înainte mă ocupam cu creșterea animalelor, dar acum îmi doresc să călătoresc şi nu vreau să fiu legată de un program fix atunci când plec de acasă.


7. Ai un motto dupa care te ghidezi în viata?

Totul va fi cum trebuie. Este un motto motivațional pe care îl țin viu într-un colțișor al mintii.


8. Ai un autor preferat? Care este acesta? Dar cartea preferată scrisa de el/ea?

Am mai mulți autori preferați, dar King este cel pe care-l pomenesc cel mai des. De asemenea îmi plac mai multe romane ale lui, dar am să mă opresc la două: Orașul bântuit şi Shining (strălucirea).


9. Cărțile tale vor apărea si in format e-book pentru cei din afara tarii?

Asta depinde exclusiv de editurile la care vor apărea. Deocamdată mergem pe formatul clasic, pentru ca asta cer cititorii români. Adevărul este că mirosul cărților proaspăt tipărite nu are egal pe lume.


10. Si pentru final ai un mesaj pentru cititorii tai cat si un sfat pentru cei ce vor sa isi publice creatiile?

Sper sa le placă romanele mele şi, dacă vor să întrebe ceva în legătura cu personajele sau acțiunea să nu ezite să mă întrebe. Cat despre cei care vor să-şi publice creațiile le spun că, în primul rând, trebuie să aibă ei încredere în operele lor şi să se pregătească sufletește pentru o lunga așteptare şi chiar pentru un eventual refuz. Iar daca asta se întâmpla sa nu renunțe la visul lor.

Multumesc mult Livia pentru interviul acordat si sper ca v-a placut si voua, cei ce l-ati citit.❤

4 comentarii:

Text Widget

Copyright © We Fall In Love With Books | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com