"The only thing you absolutely have to know is the location of the library" - Albert Einstein

vineri, 2 iunie 2017

Cele mai memorabile intamplari ale cititorilor, intr-o librarie!





V-am intrebat ieri pe pagina de facebook care sunt cele mai memorabile amintiri ale voastre dintr-o librarie. Acestea sunt raspunsurile voastre, care pe mine, unele m-au amuzat :))





Ioana Mellita
 "Am uitat de cursul de la faculta fiind prea concentrata cu o carte :)))"



Iulia Puscasu
 "Eram odata la Carturesti si era un băiat lângă mine şi am vrut sa iau o carte de pe raft si mi-au cazut vreo 4. După baiatul a plecat =)))))))"



Bea Andrea
 "Cred că cea mai memorabilă amintire legată de o librărie este după ce am descoperit lumea lecturii. Când am intrat nu mai vedeam doar cărți fără sens ci o întreagă lume s-a deschis în fața mea."



Mihai Alexandru
 "Cea mai memorabila amintire într-o librărie este atunci cand am fost cu prietena mea Diana Răuțu in librăria din oras și am stat o ora si ceva in ea căutând carti.Cand am ales cate o carte am realizat ca bani erau acasa."



Ana Maria Baltatu
 "Eu nu prea vizitez librariile cei drept. Am intrat intr-o librarie foarte mica, erau doua fete, plus cativa oameni si era asa ciudat pt ca se holbau la mine, plus ca m-am impiedicat de nu stiu cate ori si era sa cad cad peste un raft cu carti."



Diana Rautu
 "Eu am mers la librărie cu o prietena, am stat o grămadă de timp sa cautam o carte si nu ne puteam hotarî pe care s-o luam. Pana la urma am ajuns să luam prima cartea pe care vazut-o cand am intrat."



Imi poti spune si tu in cometarii care a fost cea mai memorabila amintire a ta dintr-o librarie!
 Bye!❤


2 comentarii:

Text Widget

Copyright © We Fall In Love With Books | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com