"The only thing you absolutely have to know is the location of the library" - Albert Einstein

duminică, 11 iunie 2017

Ce citesc in iunie?



Hello guys! In articolul de astazi va voi prezenta ce carti mi-am planuit eu sa citesc in luna iunie! Sper si sa reusesc sa le citesc si parerea mea despre ele o veti gasi aici pe blog in viitoarele postari. So let's start!



Primele doua carti ce vreau sa le citesc sunt cele doua volume ce mi-au mai ramas din seria "Academia Vampirilor" de Richelle Mead, "Limitele spiritului" si "Sacrificiu final". Sper din tot sufletul sa nu intru in reading slump dupa ce finalizez seria.
Pentru cei ce nu sunt 100% convinsi ca ar trebui sa o citeasca aveti recenzia primului volum aici.




Urmatoarea cartea pe care mi-am propus sa o citesc este "Mastile fricii" de Camelia Cavadia. De multe luni tot imi zic sa o citesc, dar nu am mai reusit. Sper sa o citesc in aceasta luna.




A patra carte ce vreau sa o citesc in aceasta luna este "Printre tonuri cenusii" de Ruta Sepetys. Am citit mai demult descrierea ei si mi se parea mult prea awesome si in sfarsit am facut rost de ea asa ca abia astept sa o citesc.




Si ultima carte ce mi-am propus sa o citesc in aceasta luna este "Cum sa te indragostesti" de Cecelia Ahern. Nu am auzit prea multe despre ea si sper sa nu ma dezamageasca. :)



Voi ce carti v-ati propus sa cititi in aceasta luna? Ce parere aveti de cartile ce mi le-am ales eu pentru aceasta luna?Merita?

8 comentarii:

  1. Sunt interesante :)) Eu astept recenzie la Printre tonuri cenusii!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-au plăcut "Printre tonuri cenusii" si "Măştile fricii", pe celelalte nu le-am citit :) Lectură plăcută

    RăspundețiȘtergere
  3. am citit Cum sa te indragostesti si e superba, cu siguranta merita

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum chiar m-ai facut curioasa de carte :)))

      Ștergere
  4. Super! ❤❤❤ Poate apar recenzii și la Cristina Nemerovschi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma tenteaza cartile ei :))
      Curand, sper ca o sa am ocazia sa le citesc si bineinteles ca vor aparea si recenziile lor :)) :*

      Ștergere

Text Widget

Copyright © We Fall In Love With Books | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com