"The only thing you absolutely have to know is the location of the library" - Albert Einstein

joi, 27 aprilie 2017

Interviu: Corina Cîndea




Un om pur si simplu extraordinar. O doamna in adevaratul sens al cuvantului, eleganta si extrem de prietenoasa. Amabila si dedicata peste poate pasiunii ei cele mai mari, scrisul si care stie sa se tina de promisiuni indiferent de ora. Mi-a facut o deosebita placere sa vorbesc cu ea. Cartile ei le gasiti pe Librex.ro



1. Spune-mi câteva lucruri despre tine.

Sunt căsătorită și am un băiat. Îmi plac vara și căldura, ciocolata și înghețata.





2. Ce anume te-a determinat să te apuci de scris? Cum ai descoperit că ai această pasiune?


Am descoperit Wattpad – o platformă online pentru scriitorii amatori. La început doar am citit tot ce am găsit, apoi mi-am zis să îmi încerc norocul și eu. Nu a fost ceva planificat, pur și simplu mi-a venit ideea unei povești și mi-am făcut curajul să o scriu, fără să bănuiesc unde mă va duce aceasta. Întotdeauna am fost o cititoare pasionată și de aici până la scris nu a fost mult. Dacă în urmă cu trei ani nu mi-aș fi putut imagina ca eu să scriu ceva, acum scrisul a devenit o adevărată pasiune. Nu există zi în care să nu scriu măcar puțin.



3. Ce opere ai pregătite pentru viitor?


Nu știu dacă se pot numi opere.  Momentan scriu al doilea volum din seria Salem – „Pasiune și satin roșu”. Primul volum, „Dragoste și mătase albă”, va avea avea lansarea anul acesta, în luna mai, la Bookfest. Tot anul acesta va apărea pe piață și prima carte pe care am scris-o, „Destine împletite”.








4. Cum ai reacționa dacă ar fi traduse cărțile tale și în alte limbi?

M-aș bucura, bineînțeles. Cine nu ar face-o? Dar nu cred că se va întâmpla prea curând, dacă se va întâmpla.





5. De unde își trage sursa inspirația ta? Ai tabieturi în timp ce scrii?

În general, ideile îmi vin când mă aștept mai puțin și din orice. Tabieturi? Nu știu dacă le pot numi așa. Uneori am nevoie de liniște deplină ca să pot scrie, alteori o fac în timp ce ascult muzică la căști, cu volumul dat la maxim. Dar manânc întotdeauna dulciuri în timp ce scriu, în special ciocolată.



6. Ce alte pasiuni mai ai în afară de scris?

Pasiunile se schimbă de-a lungul anilor. Așa a fost și la mine. Cititul și scrisul sunt acum două pasiuni care nu îmi mai lasă timp și pentru altceva.





7. Ai un motto după care te ghidezi în viață?

Trăiește clipa! Viața m-a învățat să apreciez întotdeauna ceea ce am, să văd partea plină a paharului și să mă bucur de fiecare clipă.





8. Care este autorul tău preferat? Dar cartea preferata scrisa de acesta?


Îmi plac foarte mulți autori și multe cărți, de genuri diferite. Romanul preferat este „Pe aripile vântului” de Margaret Mitchell. O lungă perioadă de timp, Sandra Brown a fost preferata mea, acum o ajunge din urmă Jennifer Armentrout.






9. De ce genul romance și nu altul?

Nu știu. Poate pentru că este genul pe care îl prefer, deși citesc și fantasy, historical, thriller sau polițiste. Regret doar că, de când scriu, nu mai am la fel de mult timp pentru citit.





10. Și pentru final, atât un sfat pentru cei ce vor să își publice creațiile, cât și un mesaj pentru cititorii tăi?

Celor care doresc să publice, le spun să nu renunțe la visul lor. Să scrie cu sufletul și cu inima, iar munca le va fi răsplătită. Să aibă răbdare și să nu se descurajeze, căci norocul le va zâmbi când se așteaptă mai puțin.
Cititorilor mei vreau să le mulțumesc! Mi-au acordat o șansă și datorită lor am ajuns aici. Mesajele și comentariile lor sunt cele care îmi dau puterea și încrederea să continui. Aș vrea să pot exprima în cuvinte tot ceea ce înseamnă pentru mine, bucuria pe care mi-o dau, dar cuvintele ar prea seci pentru a reda toate sentimentele pe care mi le transmit. Le mulțumesc din tot sufletul și sper să nu-i dezamăgesc niciodată!





C: Mulțumesc frumos pentru interviu!


R: Multumesc frumos si eu Corina pentru timpul acordat si sper ca intr-o buna zi sa te pot intalni si in persoana.


Acesta a fost interviul dragii mei. Daca (si sper) ca v-a placut nu uitati sa lasati o reactie acolo jos👇. Bye❤!

4 comentarii:

Text Widget

Copyright © We Fall In Love With Books | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com