"The only thing you absolutely have to know is the location of the library" - Albert Einstein

joi, 30 martie 2017

Interviu: Sandra Coroian





Un om pur si simplu exceptional. Nu am decat cuvinte de lauda. Talentata, frumoasa, cumsecade si iubitoare de oameni cu bune si cu rele. Ce iti poti dori mai mult de la una din scriitoarele tale preferate? Cartea sa de debut "I. R. En." este publicata la editura Quantum Publishers. Pentru cei ce nu au citit-o ar face bine sa se apuce de ea cat mai repede posibil. Merita!






1. Pentru inceput spune-ne cateva lucruri despre tine

Pai ce as putea spune mai multe decat stie lumea deja. Sunt un om plin de pasiune, perseverent si luptator, iubesc oamenii in general cu bune cu rele si iubesc sa fac ceea ce imi place. 





2. Stim deja ca scrisul este una din pasiunile tale principale. Pe langa aceasta mai ai si altele?


Oho... daca as incepe sa le enumar poate as lasa impresia ca ma laud, dar din moment ce m-ai intrebat, am o scuza 😊Iubesc sa : desenez/pictez, dansez, cant, sa fac origami si sa fotografiez

3. Cand ai inceput sa scrii la romanul tau de debut "I. R. En", te-ai fi asteptat ca acesta sa aiba asemenea succes si impact asupra cititorilor?

Cum sa spun... am fost increzatoare ca va fi pe placul cititorilor, desi genul SF este un pic cam ocolit, dar niciodata nu mi-as fi imaginat ca publicul il va indragi atat de tare. Nu pot decat sa le multumesc in continuare pe aceasta cale.

4. Majoritatea cititorilor tai stiu ca "I. R. En" va avea si o continuare. Ne poti oferi cateva detalii sau chiar o mica secventa din aceasta?

Hmm... Pai continuarea se va numi M.O.O.N., momentan se afla in curs de scriere, iar daca I.R.En. a fost precum o "masina de spalat" , M.O.O.N. va fi cu siguranta un uragan in toata regula! un mic fragment ar fi :

" — Revino-ți, am nevoie de răspunsuri...
 — Nu putem vorbi aici, mi-a spus el dintr-o dată coborându-și vocea și mai mult. 
— Dar... nu e nimeni aici decât câțiva moși... 
— Te înșeli. Acei moși după cum îi numești tu sunt Eliți. 
— Și? 
— Nu pari să înțelegi și nici să-ți amintești. Eliții sunt armele celor care ne conduc cu adevărat. 
— Care ne conduc... deveneam tot mai confuză. 
— Crezi că aici în M.O.O.N. e totul? Niciodată nu a fost, aici e doar un teren de joacă, un fel de paravan. De ce crezi că dispar oamenii din senin deși totul e monotorizat? De ce crezi că ne-a fost atât de dificil să existăm ca frăție și mulți dintre frați sunt sigur că au fost luați."



5. De cat timp a aparut pasiunea pentru scris? Ce anume ti-a deschis drumul catre aceasta inclinatie?

Cred ca "imaginatia excesiva" ar fi raspunsul corect. Scriu de la varsta de 14 ani, inca de cand eram pe bancile scolii si nu m-am lasat nicio secunda oricat de multe esecuri am avut. Mi-am promis ca intr-o zi voi aduce munca mea in fata oamenilor.


6. Cu totii am observat ca imaginatia ta nu are limite. De unde isi trage aceasta sursa?



Din dorinta de a aduce mereu ceva nou... in rest nu stiu daca as putea da vreun exemplu concret, doar simt ca trebuie sa scriu ❤

7. Ne-ai putea oferi o mica secventa si din urmatorul tau roman, de sine statator, "Aviatoarea"?

Desigur, cu cel mai mare drag : "Aveam să-mi înfrunt singură demonii care-mi tăiau adesea aripile, împiedicându-mă să mai ajung în înaltul cerului. Asta deveneam, o pasăre cu două cioturi ce riscă să prindă rădăcini într-un loc pe care nu-l puteam numi casă."

8. Ai planuri mari pe viitor privind atat continuarea/continuarile cartii "I. R. En" cat si alte capodopere?

Momentan in plan e Aviatoarea si M.O.O.N. , pana la ele, pot doar sa spun ca pregatesc 2 proiecte mai aparte pe care am sa le dezvalui in curand mai multe nu pot spune


9.Iar pentru final ai un sfat pentru cei ce isi doresc sa isi publice creatiile cat si un mesaj pentru cititorii tai?

Da pentru debutanti: Nu incetati niciodata sa sperati! Munciti si veti reusi! E loc pentru noi toti iar pentru cititori, atat ai mei cat si restul cititorilor : Va multumesc din suflet ca existati! Doar voi reusiti sa ne dati aripi sa zburam si sa scriem in continuare!


Multumesc inca o data pentru ca ai acceptat interviul Sandra si abia astept sa vad ce alte lumi iti mai concepe imaginatia. ❤❤❤❤❤❤❤


P.S: In curand voi publica pe blog si recenzia romanului "I. R. En."
😄😄😄


0 Lasa un comentariu::

Trimiteți un comentariu

Text Widget

Copyright © We Fall In Love With Books | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com