"The only thing you absolutely have to know is the location of the library" - Albert Einstein

luni, 30 ianuarie 2017

Recenzie "Oamenii fericiti citesc si beau cafea" de Agnes Martin-Lugand



Titlu original:  "Happy People Read and Drink Coffee"

Autor: Agnes Martin-Lugand

Anul publicarii: 2016 (Romania)

Gen: romance

Numar pagini: 176 

Editura: Trei 



Descriere: „A plecat din Paris ca sa se uite pe sine. Dragostea pe care o va intalni va schimba totul. 

Povestea lui Diane incepe in mod brutal cu moartea sotului si a fetitei sale, eveniment care o arunca in cea mai cumplita depresie. Totul se opreste in loc, in afara de inima ei care continua sa bata. Cu incapatanare. Dureros. Zadarnic.
Cand cel mai bun prieten si asociat in mica afacere cu o cafenea literara la Paris, Felix ii propune o calatorie ca inceput pentru o noua viata Diane alege sa indeplineasca o mai veche dorinta a fostului ei sot si se refugiaza departe de lume, intr-o mica asezare din irlanda.
O intalnire neasteptata cu un barbat taciturn o face pe Diane sa vada din nou lumea cu incredere si cu forta regasita.”


Cartea promite multe dupa descriere, dar ofera putin, dupa parerea mea. E o lectura usoara de doar cateva ore. Eu am citit-o ieri cand chiar nu puteam sa ma decid de ce carte sa ma apuc si acum am tot aceeasi problema dupa ce am terminat-o. J E genul de carte pe care sa o citesti dupa ce ai terminat una ce te-a marcat pe viata, ca sa iti ia gandul, pentru cateva ore, de la ea.

Am aflat azi ca are si un al doilea volum. Il voi citi si pe acela probabil. Finalul primei m-a lasat rece, ma asteptam ca decizia ei sa fie alta, dar hei, de obicei se intampla exact opusul a ceea ce te astepti. J

Privind perspectiva de ansamblu cartea e fainicica. O puteti citi cand va plictisiti si vreti relaxare sau cum am zis mai sus cand vreti sa uitati o alta.

Si da si cartea asta am citit-o pe o melodieJhttps://www.youtube.com/watch?v=QJJYpsA5tv8



                                                                                                   Rating: 3/5

                                                   






„-Nu ma atinge.
Am incercat sa ma ridic.
-Stai culcata.
Edward m-a impins usor. Nu eram in stare sa ma lupt cu el.
-Totul e din vina ta, i-am spus plangand. Nu esti decat un nemernic.
-Stiu.
M-am ascuns sub plapuma. L-am auzit coborand treptele. Apoi usa de la intrare s-a trantit.”

„-E complicat. Nu pot sa-ti raspund, nu acum.
S-a indepartat, fara un cuvant in plus.
-Edward!
S-a oprit.
-Nu ma exclude din viata ta.

-Chiar daca as vrea, ar fi imposibil.” 

Volumul II: "Viata e usoara, nu-ti face griji"
                                                                                                      

Si cea de-a doua de aici

Daca ati hotarat totusi sa o lecturati vreau sa va aflu si voua parerea despre ea. ^^

0 Lasa un comentariu::

Trimiteți un comentariu

Text Widget

Copyright © We Fall In Love With Books | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com